Menu

Komunikaty

  • 28.06.2021

Program „Dobry Start” – zmiany od 1 lipca 2021r.

 

 

 

Program „Dobry Start” – zmiany od 1 lipca 2021r.

Informuje się, że od 1 lipca 2021r Program "Dobry Start" - 300 zł na ucznia nie będzie realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gilowicach.

W dniu 15 czerwca 2021r Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektroniczneja obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Dla rodziców, którzy do tej pory składali wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną, PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie.

Jak złożyć wniosek od 1 lipca?

Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online: 

  • przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia

  • przez bankowość elektroniczną

  • przez portal PUE ZUS.

Wnioski należy składać do 30 listopada.



stronę odwiedzono
4148441 razy

Noclegi / gastronomia

Ważne: nasze strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij