Program „Dobry Start” – zmiany od 1 lipca 2021r.
Informuje się, że od 1 lipca 2021r Program "Dobry Start" - 300 zł na ucznia nie będzie realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gilowicach.
W dniu 15 czerwca 2021r Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Dla rodziców, którzy do tej pory składali wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną, PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie.
Jak złożyć wniosek od 1 lipca?
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
Wnioski należy składać do 30 listopada.